דרס למוות, רישיונו נפסל ונגזר דינו – ונתפס נוהג ברכב

בנצי לייזרוביץ 1 Comment on דרס למוות, רישיונו נפסל ונגזר דינו – ונתפס נוהג ברכב

פחות מחודש ימים לאחר שנגזר דינו בבית משפט של נהג שדרס למוות הולך רגל במעבר החצייה, וחודש לפני שאמור להתחיל את ריצוי עונש המאסר, הוא נתפס נוהג על אף שרישיונו נפסל. לאחר חקירתו, הוגש נגדו בהליך מהיר כתב אישום על ידי יחידת תביעות תעבורה מחוז ירושלים ובקשה למעצרו עד תום ההליכים. 

צילום: דוברות המשטרה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

על אף גזר הדין שניתן במהלך חודש נובמבר האחרון בבימ"ש השלום לתעבורה במחוז ת"א כנגד נהג תושב מחנה הפליטים שועפאט בשנות ה-30 לחייו שהורשע בעבירת גרימת מוות ברשלנות לאחר שדרס למוות הולך רגל במעבר החצייה במהלך חודש פברואר אשתקד, נתפס הנהג בתחילת השבוע בשעת בוקר עת נהג ברכב והגיע אל מחסום בידוק בו מוצבים לוחמי מג"ב בירושלים.

הנהג שנתפס, נעצר והועבר לחקירה ביחידת התנועה המרכזית של מחוז ירושלים וכבר באותו היום, לאחר השלמת פעולות החקירה בעניינו, הגישה יחידת תביעות תעבורה ירושלים כתב אישום נגדו בבית משפט לצד בקשה להותירו במעצר עד תום ההליכים.

קצין החקירות בימ"ר אגף התנועה של מחוז ירושלים, פקד חנוך גסנר, ציין: "עוד לא יבשה הדיו על גזר הדין שניתן בעניינו של נהג שדרס למוות אדם במעבר חצייה תוך שהפר חובות זהירות מוגברות, כפי שקבע בימ"ש בגזר הדין, האחת, המוטלת עליו מכח נהיגתו באוטובוס ציבורי והשניה, מעצם כניסתו לתחום מעבר חצייה, וכבר נתפס מפר את הפסילה שהוטלה עליו הודות לערנותם של שוטרי משמר הגבול".

מדובר בנהג שבתאריך 8.2.21 לקראת חצות, נהג ברכב מסוג אוטובוס ציבורי ופגע במהלך נסיעתו בהולך רגל שחצה את הכביש במעבר חצייה. כתוצאה מהתאונה, נפגע באורח אנוש הולך הרגל וכעבור שלושה ימים נפטר מפצעיו. בתאריך 7.11.22 נגזר דינו בבימ"ש ת"א כאמור, ונגזרו על הנאשם 12 חודשי מאסר בפועל אותם היה צפוי לרצות החל מחודש ינואר הקרוב, פיצוי כספי למשפחת המנוח, מאסר על תנאי, פסילת רישיון נהיגה לתקופה של 8 שנים ו-12 חודשי פסילה מותנית בכך שלא יעבור עבירה נהיגה בזמן פסילה למשך 3 שנים.

עוד ציין פקד חנוך גסנר, קצין החקירות בימ"ר אגף התנועה מחוז ירושלים: "הנהג הוכיח במעשיו כי יש בנהיגתו משום סכנה לשלום הציבור וכל עוד הדבר תלוי ברצונו הטוב לא ניתן להרחיקו מהכביש ולאיין את המסוכנות הנשקפת ממנו לציבור משתמשי הדרך, נהגים והולכי רגל כאחד. בשל חומרת מעשיו, ולאחר חקירתו ביחידתנו, הוגש כתב אישום מהיר על ידי יחידת תביעות תעבורה ירושלים והחשוד יישאר בשלב זה מאחורי סורג ובריח. אנו נמשיך לפעול כנגד עברייני תנועה באשר הם במטרה למצות עמם את הדין ולהגביר את ביטחון הציבור ומשתמשי הדרך".



1 תגובות

מיין תגובות